Topplistan
Personligt
Detaljer för "17 år utan föräldrar, bara mormor"
17 år utan föräldrar, bara mormor17 år utan föräldrar, bara mormorMamma dog av cancer när jag var 9. Fick då flytta till pappa, som inte det fungera med. Fr.o.m jag var 13 fick jag flytta till flera fosterfamiljer. Idag bor jag hos mormor, som jag alltid velat. Men än är det svårt när soc alltid är på mig och jag inte fått läka det stora såret ifred. ArtiklarDär finns inga artiklar arkiverade för denna bloggen. |





